piątek, 23 listopada 2012

liebster award

A więc otrzymałam nominacje do liebster award. Wow tyle mogę powiedzieć, na nic więcej mnie nie stać. Bardzo przyjemne uczucie, że ktoś docenia to co robisz ;)

Nominacje dostałam od
Realistka1D 
1.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
Wpadł mi pomysł na opowiadanie, więc czemu by nie pokazać moich wymysłów większej ilości osób.
2.Ulubiony kolor?
Turkusowy.
3.Jaki masz charakter.?
Hm.. trudne pytanie, nie lubię opisywać siebie, bo często jestem mało obiektywna, więc nawet nie próbuje odpowiedzieć.
4.Od kiedy jesteś Directoner?
Directioner jestem od ponad roku.
5.Lubisz Justina Bieber'a?
proud Belieber <3 
6.Podoba ci się mój blog? <Jeśli czytasz>7.Co sądzisz o swoim blogu?
Jak przeczytam to odpowiem ;)
8.Ile masz lat?
Mam 16 lat.
9.Jaki masz kolor włosów.
Ciemny blond
10.Jakie pragniesz mieć nazwisko w przyszłości?
Nie mam pojęcia....
11.Co irytuje cię w 1D .?
Czasem ich zachowanie... 


Oto moje nominacje, nie wiedziałam kogo powinnam nominować, przeczytałam tyle wspaniałych blogów, ale te naprawdę mi się podobają więc proszę:
http://lucky-life-online.blogspot.com/
http://imagine-with-1d.blogspot.com
http://morethanthissx.blogspot.com/
A to pytania:
1. Z czego czerpiesz inspiracje podczas pisania?
2. Myślałaś żeby przestać pisać na blogu?
3.Ile masz lat?
4.Co byś zmieniła w swoim życiu gdybyś mogła cofnąć się w czasie?
5.Ulubiony film?
6. Ulubiona piosenka?
7. Którego z 1D lubisz najbardziej i dlaczego?
8.Co skłoniło Cię do założenia bloga?
9.Czym jest dla ciebie pisanie?
10. Czy masz w planach założenie jeszcze jakiegoś bloga?
11. Ulubiona postać z kreskówki? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz